Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296| Назва: | Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади |
| Автори: | Шуфрич, К. Я., Лалак, Н. В. |
| Ключові слова: | дистанційне навчання молодші школярі цифрові технології інформаційні ресурси |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Мукачево: МДУ |
| Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему організації дистанційного навчання молодших школярів. Авторами закцентовано увагу на особливостях засвоєння знань у синхронному/асинхронному режимах навчання, важливості налагодження комунікації з батьками, плануванні уроків із використанням технологій дистанційного навчання. Зазначено, що в умовах сьогодення українське дистанційне навчання забезпечено різнорідною онлайн-підтримкою педагогів та здобувачів освіти. Однак поряд з цим, залишаються питання, які очікують на своє подальше вирішення, зокрема це: технічний аспект організації дистанційного навчання; потреба у підвищенні цифрової грамотності всіх учасників освітнього процесу. |
| Опис: | Шуфрич К. Я., Лалак Н. В. Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади. Наука майбутнього 1(15), 2025. С. 109-114 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Наука-майбутнього-1-15-2025р (14).pdf | Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади | 588.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.