Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296
Назва: Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади
Автори: Шуфрич, К. Я.,
Лалак, Н. В.
Ключові слова: дистанційне навчання
молодші школярі
цифрові технології
інформаційні ресурси
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему організації дистанційного навчання молодших школярів. Авторами закцентовано увагу на особливостях засвоєння знань у синхронному/асинхронному режимах навчання, важливості налагодження комунікації з батьками, плануванні уроків із використанням технологій дистанційного навчання. Зазначено, що в умовах сьогодення українське дистанційне навчання забезпечено різнорідною онлайн-підтримкою педагогів та здобувачів освіти. Однак поряд з цим, залишаються питання, які очікують на своє подальше вирішення, зокрема це: технічний аспект організації дистанційного навчання; потреба у підвищенні цифрової грамотності всіх учасників освітнього процесу.
Опис: Шуфрич К. Я., Лалак Н. В. Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади. Наука майбутнього 1(15), 2025. С. 109-114
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (14).pdfДистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади588.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.