Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289
Назва: Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища
Автори: Шебела, Олексій
Серденко, Таісія Володимирівна
Ключові слова: EdTech ресурс
фізичні явища
природничі науки
інтеграція
заклади загальної середньої освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Кам'янець-Подільський
Короткий огляд (реферат): Розкрито роль і можливості використання EdTech ресурсів у формуванні цілісного уявлення про фізичні явища в учнів закладів загальної середньої освіти. Представлено, що EdTech ресурси є потужним інструментом формування цілісного уявлення про фізичні явища, оскільки вони забезпечують інтерактивність, дослідницький підхід і можливість самостійного пізнання.
Опис: Шебела Олексій, Серденко Таісія Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища / Шебела Олексій, Серденко Таісія // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С.163-164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EdTech.pdfВикористання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.