Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289| Назва: | Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища |
| Автори: | Шебела, Олексій Серденко, Таісія Володимирівна |
| Ключові слова: | EdTech ресурс фізичні явища природничі науки інтеграція заклади загальної середньої освіти |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Кам'янець-Подільський |
| Короткий огляд (реферат): | Розкрито роль і можливості використання EdTech ресурсів у формуванні цілісного уявлення про фізичні явища в учнів закладів загальної середньої освіти. Представлено, що EdTech ресурси є потужним інструментом формування цілісного уявлення про фізичні явища, оскільки вони забезпечують інтерактивність, дослідницький підхід і можливість самостійного пізнання. |
| Опис: | Шебела Олексій, Серденко Таісія Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища / Шебела Олексій, Серденко Таісія // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С.163-164 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| EdTech.pdf | Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища | 1.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.