Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288| Название: | STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін |
| Авторы: | Гасюк, Кирил Бродович, Юрій Романович |
| Ключевые слова: | STEM-освіта екологічна освіта інтеграція знань екологічне мислення природничі дисципліни |
| Дата публикации: | 2025 |
| Издательство: | Кам'янець-Подільський |
| Краткий осмотр (реферат): | У тезах розглянуто можливості впровадження STEM-орієнтованого підходу в навчання природничих дисциплін для інтеграції екологічних понять. Визначено основні принципи, переваги та практичні аспекти застосування STEM-підходу у формуванні екологічного мислення учнів. |
| Описание: | Гасюк Кирил, Бродович Юрій STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін / Гасюк Кирил, Бродович Юрій // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 87-88 |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| STEM-ORIENTED.pdf | STEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН | 1.25 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.