Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Title: STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін
Authors: Гасюк, Кирил
Бродович, Юрій Романович
Keywords: STEM-освіта
екологічна освіта
інтеграція знань
екологічне мислення
природничі дисципліни
Issue Date: 2025
Publisher: Кам'янець-Подільський
Abstract: У тезах розглянуто можливості впровадження STEM-орієнтованого підходу в навчання природничих дисциплін для інтеграції екологічних понять. Визначено основні принципи, переваги та практичні аспекти застосування STEM-підходу у формуванні екологічного мислення учнів.
Description: Гасюк Кирил, Бродович Юрій STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін / Гасюк Кирил, Бродович Юрій // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 87-88
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STEM-ORIENTED.pdfSTEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.