Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Название: Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи
Авторы: Товт, Г. Ф.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: особистісно орієнтоване навчання
початкова школа
індивідуалізація
диференціація
розвиток дитини
гуманізація освіти
педагогічні принципи
критичне мислення
мотивація до навчання
освітнє середовище
Дата публикации: 2025
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти.
Описание: Товт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdfОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи615.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.