Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Назва: Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень
Автори: Барна, Христина Василівна
Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: логопедична ритміка
мовленнєві порушення
діагностика
міждисциплінарний підхід
корекційна педагогіка
логопедія
ритмопластика
психомоторика
музикотерапія
сенсорний розвиток
психофізіологія мовлення
спеціальна освіта
корекційно-розвивальна робота
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичним засадам логопедичної ритміки як міждисциплінарного підходу до корекції мовленнєвих порушень. Наголошено, що логопедична ритміка є синтезом руху, музики та мовленнєвої активності, що дає змогу задіяти різні аналізатори, активізувати психофізіологічні процеси, підвищити мотивацію до мовленнєвої діяльності, зміцнити психоемоційний стан дитини. Проаналізовано наукові підходи та результати досліджень, що підтверджують ефективність логопедичної ритміки у роботі з дітьми, які мають заїкання, дизартрію, ринолалію, алалію, афазію та інші мовленнєві порушення.
Опис: Чекан О.І., Барна Х.В. Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень / Педагогічні науки: теорія та практика»/ гол. ред. Локарєва Г. Запоріжжя: ВД "Гельветика", №3 (55), 2025р. С.96-102
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THEORETICAL_FOUNDATIONS.pdfТеоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень730.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.