Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13237
Назва: Внутрішні зміни закладу загальної середньої освіти як об’єкт стратегічного управління
Автори: Рогальський, В. Є.
Попович, Оксана Михайлівна
Ключові слова: внутрішні зміни
управління змінами
стратегічне управління
освітнє середовище
лідерство
педагогічний колектив
Нова українська школа
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема внутрішніх змін у закладі загальної середньої освіти як об’єкта цілеспрямованого управління в умовах трансформації сучасної української освіти. Підкреслюється, що ефективне управління цими змінами є необхідною умовою сталого розвитку, конкурентоспроможності та інноваційності освітнього закладу. Описуються ключові підходи до управління внутрішніми трансформаціями, серед яких: стратегічне планування; розвиток управлінського лідерства; активна участь педагогічного колективу; формування культури змін; побудова ефективної комунікації. Зроблено висновок про те, що внутрішні зміни мають розглядатися не лише як реакція на зовнішні виклики, а як інструмент оновлення та вдосконалення освітнього середовища.
Опис: Рогальський В.Є. Внутрішні зміни закладу загальної середньої освіти як об’єкт стратегічного управління / Рогальський В.Є. ,Попович О.М. // НАУКА МАЙБУТНЬОГО. - 1(15), 2025.- С. 76-81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13237
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (7).pdfВнутрішні зміни закладу загальної середньої освіти як об’єкт стратегічного управління605.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.