Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубряк, Назар-
dc.contributor.authorКозарь, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T08:23:29Z-
dc.date.available2025-11-13T08:23:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235-
dc.descriptionБубряк Назар, Козарь Оксана STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення / Бубряк Назар, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 159-160.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається потенціал STEM-освіти як ефективного інструменту інтеграції природничих дисциплін та розвитку ключових soft skills — комунікації, співпраці, критичного мислення. Зазначено, що сучасна освіта потребує переходу від знаннєвого підходу до компетентнісного, у якому природничі науки виступають засобом формування не лише предметних, а й соціальних та комунікативних компетентностей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectкомандна роботаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.titleSTEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мисленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (13).pdfSTEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення868 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.