Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235
Назва: STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення
Автори: Бубряк, Назар
Козарь, Оксана Петрівна
Ключові слова: STEM-освіта
soft skills
комунікативні навички
командна робота
критичне мислення
природничі науки
інтеграція знань
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Розглядається потенціал STEM-освіти як ефективного інструменту інтеграції природничих дисциплін та розвитку ключових soft skills — комунікації, співпраці, критичного мислення. Зазначено, що сучасна освіта потребує переходу від знаннєвого підходу до компетентнісного, у якому природничі науки виступають засобом формування не лише предметних, а й соціальних та комунікативних компетентностей.
Опис: Бубряк Назар, Козарь Оксана STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення / Бубряк Назар, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 159-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (13).pdfSTEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення868 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.