Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендел, Іванна-
dc.contributor.authorКозарь, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T07:51:12Z-
dc.date.available2025-11-13T07:51:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13232-
dc.descriptionЛендел Іванна, Козарь Оксана Інтеграція мистецтва у природничу овіту: STEAM-проєкти для учнів основної школи / Лендел Іванна, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 81-82.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто важливість поєднання природничих наук і мистецтва в сучасній освіті через підхід STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics). Проаналізовано особливості впровадження STEAM-проєктів у навчання учнів основної школи, які сприяють розвитку творчості, креативного мислення та емоційно-ціннісного ставлення до пізнання природи. Визначено роль учителя у створенні інтегрованого навчального середовища та приклади проєктів, що поєднують науку і мистецтво.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectнавчальні проєктиuk_UA
dc.subjectінтеграція мистецтваuk_UA
dc.subjectSTEAM-освітаuk_UA
dc.subjectприродничі дисципліниuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleІнтеграція мистецтва у природничу освіту: STEAM - проєкти для учнів основної школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_2025_ok_5315466c-51a2-4620-9f01-b0221f0d4894 (3).pdfІнтеграція мистецтва у природничу овіту: STEAM-проєкти для учнів основної школи393 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.