Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13225
Назва: Розвиток соціальних навичок і компетентностей старшокласників у чеській освітній системі: порівняльний аналіз
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Товканець, Оксана Сергіївна
Ключові слова: соціальні навички
соціальні компетентності
старшокласники
чеська освіта
порівняльний аналіз
компетентнісний підхід
Нова українська школа
методичний підхід
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз і порівняння підходів до розвитку соціальних навичок і компетентностей старшокласників у сучасних освітніх системах Чехії та України. З’ясовано, що в чеській педагогічній практиці формування соціальних компетентностей розглядається як наскрізний компонент змісту освіти, інтегрований у всі навчальні предмети й позакласну діяльність. Зазначено, що система базується на положеннях Rámcový vzdělávací program (RVP), що визначає структуру ключових компетентностей і конкретизує методи їх реалізації у шкільному середовищі.
Опис: Розман Ірина Іллівна, Товканець Оксана Сергіївна Розвиток соціальних навичок і компетентностей старшокласників у чеській освітній системі: порівняльний аналіз / Розман Ірина Іллівна, Товканець Оксана Сергіївна // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2025. - № 10 (40). - С. 2153-2162
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13225
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPMENT_OF_SOCIAL.pdfРОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК І КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЧЕСЬКІЙ ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ7.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.