Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13224
Назва: Інтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови
Автори: Фельцан, Інна Михайлівна
Дирр, Крістіна Степанівна
Ключові слова: адаптивні технології
лексико-граматична компетент ність
англомовна освіта
змішане навчання
цифрові інструменти
автономне навчання
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні та методичні засади інтеграції адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетент ності здобувачів у контексті сучасної іншомовної освіти. Здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття «адаптивне навчання» як інноваційної освітньої парадигми, що ґрунтується на принципах персоналізації, варіативності та гнучкої модифікації навчального контенту відповідно до індивідуальних потреб здобувачів освіти. У роботі узагальнено позиції провідних науковців щодо потенціалу адаптивних технологій у підвищенні ефективності мовної підготовки, розвитку когнітивної автономії здобувачів та оптимізації педаго гічної діяльності викладача.
Опис: Фельцан І. М. Інтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови / І. М. Фельцан, К. С. Дирр // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 10(56) 2025. - С. 1064-1072
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13224
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integration_ of_adaptive_ technologies_ into_ the_ process.pdfІнтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови245.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.