Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13224
Название: Інтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови
Авторы: Фельцан, Інна Михайлівна
Дирр, Крістіна Степанівна
Ключевые слова: адаптивні технології
лексико-граматична компетент ність
англомовна освіта
змішане навчання
цифрові інструменти
автономне навчання
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні та методичні засади інтеграції адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетент ності здобувачів у контексті сучасної іншомовної освіти. Здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття «адаптивне навчання» як інноваційної освітньої парадигми, що ґрунтується на принципах персоналізації, варіативності та гнучкої модифікації навчального контенту відповідно до індивідуальних потреб здобувачів освіти. У роботі узагальнено позиції провідних науковців щодо потенціалу адаптивних технологій у підвищенні ефективності мовної підготовки, розвитку когнітивної автономії здобувачів та оптимізації педаго гічної діяльності викладача.
Описание: Фельцан І. М. Інтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови / І. М. Фельцан, К. С. Дирр // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 10(56) 2025. - С. 1064-1072
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13224
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Integration_ of_adaptive_ technologies_ into_ the_ process.pdfІнтеграція адаптивних технологій у процес формування лексико-граматичної компетентності з іноземної мови245.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.