Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13221
Назва: Маркетингові засади управління персоналом організації
Автори: Лизанець, Анжела Гейзівна
Гойда, Владислав
Ключові слова: управління персоналом
маркетинг
Всеукраїнські конференції
персонал
організації
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Лизанець Анжела, Гойда Владислав Маркетингові засади управління персоналом організації / Лизанець Анжела, Гойда Владислав // Сучасні трансформації сервісної економіки: туризм, рекреація та комерційні послуги [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (30 вересня 2025 року, м. Мукачево) / гол. ред. кол. Л.І. Капітан. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 46-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13221
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_principles_of_human_resource_management_in_an_organization.pdfМаркетингові засади управління персоналом організації1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.