Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorБабіта, О. Ю.-
dc.date.accessioned2018-03-12T11:45:56Z-
dc.date.available2018-03-12T11:45:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1321-
dc.descriptionТеличко Н. В. Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчання / Н. В. Теличко, О. Ю. Бабіта // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.121-125.en_US
dc.description.abstractДля формування навичок діалогічного мовлення студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно-орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно-орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалогу між викладачем та студентами або між студентами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectдіалогічне мовленняen_US
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectмовленнєве спілкуванняen_US
dc.titleДіалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник№22,2017. -3.pdfДіалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчання2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.