Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестерук, А. А.-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-06T13:26:49Z-
dc.date.available2025-11-06T13:26:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13219-
dc.descriptionНестерук А.А., Кузьма-Качур М.І. Критичне мислення як складова формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення природи / Нестерук А.А., Кузьма-Качур М.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 70-75uk_UA
dc.description.abstractУ статті зосереджено увагу на актуальності проблеми розвитку критичного мислення молодших школярів; обґрунтовано значення критичного мислення як провідної складової формування наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами наголошено, що у процесі вивчення тем природничої освітньої галузі критичне мислення реалізується через: аналіз експериментальних даних; порівняння природних об’єктів і явищ; пошук причин і наслідків; побудову гіпотез та їх перевірку; оцінювання інформації з різних джерел.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.subjectприроднича освітня галузьuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleКритичне мислення як складова формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення природиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CRITICAL_THINKING.pdfКРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.