Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13219
Назва: Критичне мислення як складова формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення природи
Автори: Нестерук, А. А.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: здобувачі початкової освіти
природнича освітня галузь
критичне мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті зосереджено увагу на актуальності проблеми розвитку критичного мислення молодших школярів; обґрунтовано значення критичного мислення як провідної складової формування наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами наголошено, що у процесі вивчення тем природничої освітньої галузі критичне мислення реалізується через: аналіз експериментальних даних; порівняння природних об’єктів і явищ; пошук причин і наслідків; побудову гіпотез та їх перевірку; оцінювання інформації з різних джерел.
Опис: Нестерук А.А., Кузьма-Качур М.І. Критичне мислення як складова формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення природи / Нестерук А.А., Кузьма-Качур М.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 70-75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13219
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CRITICAL_THINKING.pdfКРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.