Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13208
Название: Методичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти
Авторы: Дем’янчук, А.П.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: пізнавальна діяльність
мотивація до навчання
методичні прийоми
початкова освіта,
пізнавальний інтерес
інтерактивні методи
критичне мислення
Дата публикации: 2025
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито проблему активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти. Теоретично обґрунтовано значення пізнавальної активності як умови формування мотивації до навчання, розвитку інтелектуальних здібностей і самостійності учнів. Узагальнено ефективні методичні прийоми, що відповідають віковим особливостям молодших школярів, як от: проблемне навчання; ігрові прийоми; навчання у співпраці; візуалізація навчального матеріалу; технології критичного мислення. Акцентовано на ролі вчителя як фасилітатора освітнього процесу, здатного створювати ситуації успіху й стимулювати внутрішню мотивацію до пізнання.
Описание: Дем'янчук А.П., Молнар Т.І. Методичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти / Дем'янчук А.П., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 19-24.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13208
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (4).pdfМетодичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти609.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.