Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184
Titel: Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки
Autoren: Дайнега, Інна
Пиртко, Михайло
Stichwörter: маркетинг цінності
сталий розвиток
економічна відбудова
довіра до бізнесу
культурна трансформація
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: Досліджено концепцію маркетингу цінності як стратегічного підходу, здатного стати основою якісних перетворень в українській економіці, особливо в умовах повоєнної відбудови. На підставі реальних прикладів проаналізовано, яким чином ціннісно орієнтований маркетинг сприяє відновленню довіри до бізнесу, залученню інвестицій, підтримці малого та середнього підприємництва, а також формуванню прогресивної соціальної та культурної свідомості. Розкрито потенціал маркетингу цінності як інструмента сталого розвитку, що об’єднує економічну ефективність із соціальною відповідальністю та відкритим діалогом із суспільством. Особливу увагу приділено міжнародному досвіду (на прикладі Німеччини та Південної Кореї) і можливостям його адаптації в українському контексті.
Beschreibung: Дайнега І. Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки / І. Дайнега, М. Пиртко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 53-63
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Value_ marketing_ as_ the_ basis_ for.pdfМаркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки1.25 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.