Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13182| Titel: | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології |
| Autoren: | Рябець, Діана |
| Stichwörter: | фасилітація фасилітаційна технологія фасилітаційні техніки |
| Erscheinungsdatum: | 2025 |
| Herausgeber: | Мукачево: МДУ |
| Zusammenfassung: | З’ясовано та обґрунтовано сутність понять «фасилітація», «фасилітаційна технологія», «фасилітаційні техніки», «підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології». Визначено структуру фасилітаційної технології, її особливості. Виокремлено ефективні фасилітаційні техніки, які можуть використовувати педагоги закладів освіти для реалізації рольової позиції фасилітатора. Виділено взаємопов’язані структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилiтацiйної технології (мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та відповідні їм критерії (мотиваційний, когнітивний, практичний, результативний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий). |
| Beschreibung: | Рябець Д. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології / Д. Рябець // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 190-201 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13182 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Theoretical _foundations_ of_ professional _training.pdf | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології | 1.23 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.