Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозлуцька, Інна-
dc.contributor.authorПетрина, Ярослав-
dc.date.accessioned2025-11-03T07:19:32Z-
dc.date.available2025-11-03T07:19:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13180-
dc.descriptionРозлуцька Г. Штучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації / Г. Розлуцька, Я. Петрина // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 239-250uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено теоретичні та практичні аспекти використання штучного інтелекту (ШІ) та технологій Big Data для формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти в умовах цифровізації. Проаналізовано сучасні дослідження щодо ресурсності інтелектуальних алгоритмів у персоналізації навчання, адаптивному керуванні освітнім процесом та прогнозуванні успішності студентів. Особливу увагу приділено створенню індивідуальних освітніх траєкторій в умовах воєнного стану, коли гнучкі цифрові рішення дозволяють забезпечити безперервність та якість освіти для внутрішньо переміщених осіб або студентів, що тимчасово перебувають за кордоном. Розглянуто практичні аспекти впровадження ШІ для аналізу великої кількості даних в наданні освітніх послуг. Виокремлено ключові переваги впровадження ШІ і Big Data поряд із викликами. Зроблено висновок про стратегічну важливість синергії технологічних і педагогічних підходів для розробки гнучких індивідуалізованих освітніх траєкторій, що відповідають потребам національної освіти та забезпечують її стійкість у кризових умовах війни.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectцифровізація освітиuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectорганізація освітнього процесуuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk_UA
dc.titleШтучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artificial_ Intelligence_ and_ Big_ Data_ as_ Tools.pdfШтучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.