Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13180
Назва: Штучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації
Автори: Розлуцька, Інна
Петрина, Ярослав
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
адаптивне навчання
цифровізація освіти
штучний інтелект
персоналізація навчання
організація освітнього процесу
майбутній вчитель початкової школи
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Висвітлено теоретичні та практичні аспекти використання штучного інтелекту (ШІ) та технологій Big Data для формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти в умовах цифровізації. Проаналізовано сучасні дослідження щодо ресурсності інтелектуальних алгоритмів у персоналізації навчання, адаптивному керуванні освітнім процесом та прогнозуванні успішності студентів. Особливу увагу приділено створенню індивідуальних освітніх траєкторій в умовах воєнного стану, коли гнучкі цифрові рішення дозволяють забезпечити безперервність та якість освіти для внутрішньо переміщених осіб або студентів, що тимчасово перебувають за кордоном. Розглянуто практичні аспекти впровадження ШІ для аналізу великої кількості даних в наданні освітніх послуг. Виокремлено ключові переваги впровадження ШІ і Big Data поряд із викликами. Зроблено висновок про стратегічну важливість синергії технологічних і педагогічних підходів для розробки гнучких індивідуалізованих освітніх траєкторій, що відповідають потребам національної освіти та забезпечують її стійкість у кризових умовах війни.
Опис: Розлуцька Г. Штучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації / Г. Розлуцька, Я. Петрина // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 239-250
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13180
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artificial_ Intelligence_ and_ Big_ Data_ as_ Tools.pdfШтучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.