Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКопча, Ю. М.-
dc.date.accessioned2018-03-12T10:51:55Z-
dc.date.available2018-03-12T10:51:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1317-
dc.descriptionТеличко Н. В. Умови та засоби формування мотивації у студентів при вивченні англійської мови / Н. В. Теличко, Ю. М. Копча // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.125-129.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню умов та засобів формування мотивації у студентів при вивченні англійської мови. Мотивація виступає як умова будь-якої людської діяльності, є необхідною передумовою успішного навчання іноземної мови. Продуктивне вивчення завдячує змісту навчання, вдосконаленим методикам та засобам, але значною мірою залежить від рівня мотивації. Обґрунтовано сутність процесу формування стійкої мотивації, а саме як навчання професійної мови на першому етапі у ВНЗ. Причиною зростання використання мови є міжнародні комунікації. Визначено загальні умови утворення мотивації – зовнішні (престиж професії, високооплачувана робота, перспективи подорожі за кордон, заохочування батьків та друзів) та внутрішні (амбітність студентів). Охарактеризовано два етапи, які різняться між собою як заохочуючий етап (похвала вчителя, позитивні оцінки) та етап формування стійкої мотивації (успішне оволодіння іноземною мовою). Виявлено дві групи методів формування стійкої мотивації. Перша група – психологічні прийоми та методи (індивідуальний підхід, доброзичливий клімат у колективі). Друга група – методико-педагогічні методи та загальні дидактико-педагогічні методи (посильність завдань та матеріалу,що вивчається, зростання складності навчальних вправ та задач). Виявлено труднощі сформованої мотивації, які спричинені індивідуальними бажаннями та діями студента, як особистості. Здійснено аналіз специфіки психологічних, методико-педагогічних прийомів, які залежать від спонук та потреб особистості та методів формування і підтримки мотивації на стабільному високому рівні під час сприятливої атмосфери навчання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectмотиваційні засобиen_US
dc.subjectстійка мотиваціяen_US
dc.subjectметодико-педагогічні методиen_US
dc.subjectдидактико-педагогічні методиen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.subjectпсихологічна атмосфераen_US
dc.titleУмови та засоби формування мотивації у студентів при вивченні англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник№22,2017 - 4.pdfУмови та засоби формування мотивації у студентів при вивченні англійської мови2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.