Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Назва: Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху
Автори: Сидоренко, Ярослав
Ключові слова: цифрова компетентність
педагог
освітня трансформація
інновації
професійний розвиток
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано інноваційні стратегії формування цифрової компетентності педагогів в умовах трансформації освіти. Цифрова компетентність розглядається як інтегрована характеристика, що поєднує технічні навички, педагогічну гнучкість, етичну відповідальність і здатність до критичного мислення. Розглянуто міжнародні рамки компетентностей, менторські моделі, гейміфікацію, мікросертифікацію, професійні спільноти та цифрову аналітику. Обґрунтовано, що ефективна цифрова трансформація потребує підтримки на рівні політики, школи й особистої мотивації педагога. Наведено пропозиції щодо впровадження стратегій у педагогічну практику.
Опис: Сидоренко Я. Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху / Я. Сидоренко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 250-263
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation _of _digital _competence_ of_ teachers.pdfФормування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.