Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Title: Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху
Authors: Сидоренко, Ярослав
Keywords: цифрова компетентність
педагог
освітня трансформація
інновації
професійний розвиток
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Проаналізовано інноваційні стратегії формування цифрової компетентності педагогів в умовах трансформації освіти. Цифрова компетентність розглядається як інтегрована характеристика, що поєднує технічні навички, педагогічну гнучкість, етичну відповідальність і здатність до критичного мислення. Розглянуто міжнародні рамки компетентностей, менторські моделі, гейміфікацію, мікросертифікацію, професійні спільноти та цифрову аналітику. Обґрунтовано, що ефективна цифрова трансформація потребує підтримки на рівні політики, школи й особистої мотивації педагога. Наведено пропозиції щодо впровадження стратегій у педагогічну практику.
Description: Сидоренко Я. Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху / Я. Сидоренко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 250-263
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation _of _digital _competence_ of_ teachers.pdfФормування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.