Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Titel: Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху
Autoren: Сидоренко, Ярослав
Stichwörter: цифрова компетентність
педагог
освітня трансформація
інновації
професійний розвиток
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: Проаналізовано інноваційні стратегії формування цифрової компетентності педагогів в умовах трансформації освіти. Цифрова компетентність розглядається як інтегрована характеристика, що поєднує технічні навички, педагогічну гнучкість, етичну відповідальність і здатність до критичного мислення. Розглянуто міжнародні рамки компетентностей, менторські моделі, гейміфікацію, мікросертифікацію, професійні спільноти та цифрову аналітику. Обґрунтовано, що ефективна цифрова трансформація потребує підтримки на рівні політики, школи й особистої мотивації педагога. Наведено пропозиції щодо впровадження стратегій у педагогічну практику.
Beschreibung: Сидоренко Я. Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху / Я. Сидоренко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 250-263
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation _of _digital _competence_ of_ teachers.pdfФормування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху1.24 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.