Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13166Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Ющик, Людмила | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-30T07:31:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-30T07:31:07Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13166 | - |
| dc.description | Попович О. Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку /Оксана Попович, Людмила Ющик // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С.117-129 | uk_UA |
| dc.description.abstract | Партнерську взаємодію визначено як ключовий елемент ефективного функціонування закладів дошкільної освіти, особливо у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано сучасні підходи, зокрема дитиноцентрований, рефлексивно-діалогічний, проєктно-орієнтований, адаптаційно-партнерський та цифрово-мобілізаційний, що трансформують співпрацю між педагогами, батьками та громадою. Визначено практичні моделі реалізації партнерства («Діалогова тріада», «Педагог-фасилітатор», «Сімейно-освітня майстерня» тощо) та умови його ефективності (позитивний мікроклімат, готовність педагогів, рівноправна участь батьків, гнучкі форми співпраці). Виокремлено бар’єри на шляху впровадження партнерства, такі як пасивність батьків, нерозуміння сутності взаємодії педагогами, авторитарний стиль та обмеженість інституційної підтримки. Запропоновано рекомендації для вдосконалення практики партнерства у ЗДО. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | партнерська взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти раннього віку | uk_UA |
| dc.subject | дитиноцентризм | uk_UA |
| dc.subject | співпраця ЗДО та родини | uk_UA |
| dc.title | Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку | uk_UA |
| dc.type | Book | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Partnership _in_ a _preschool_ institution.pdf | Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.