Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Назва: | Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Кас’яненко, Оксана Миколаївна Волотовська, Тетяна Павлівна Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна |
Ключові слова: | соціальна адаптація інклюзивна освіта дистанційне навчання воєнний стан цифрові ресурси |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Соціалізація є ключовою передумовою розвитку дитини, адже передбачає засвоєння багатого суспільного досвіду, який вона опановує поступово, проходячи низку послідовних етапів. Дитина з особливими освітніми потребами може їх вдало подолати лише за умов доступного освітнього середовища.Метою статті було розкрити специфіку реалізації інклюзивного дистанційного навчання та обґрунтувати його роль як важливого чинника успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Основні методи дослідження охоплювали аналіз наукової літератури, синтез та узагальнення отриманих даних. |
Опис: | Кас’яненко О. М. Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Кас’яненко Оксана Миколаївна, Волотовська Тетяна Павлівна, Станкевич-Волосянчук Оксана Ігорівна // Петагогічна педагогіка: наукові записки. - С. 1-17 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами | 948.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.