Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Название: Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
Авторы: Кас’яненко, Оксана Миколаївна
Волотовська, Тетяна Павлівна
Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна
Ключевые слова: соціальна адаптація
інклюзивна освіта
дистанційне навчання
воєнний стан
цифрові ресурси
Дата публикации: 2025
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Соціалізація є ключовою передумовою розвитку дитини, адже передбачає засвоєння багатого суспільного досвіду, який вона опановує поступово, проходячи низку послідовних етапів. Дитина з особливими освітніми потребами може їх вдало подолати лише за умов доступного освітнього середовища.Метою статті було розкрити специфіку реалізації інклюзивного дистанційного навчання та обґрунтувати його роль як важливого чинника успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Основні методи дослідження охоплювали аналіз наукової літератури, синтез та узагальнення отриманих даних.
Описание: Кас’яненко О. М. Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Кас’яненко Оксана Миколаївна, Волотовська Тетяна Павлівна, Станкевич-Волосянчук Оксана Ігорівна // Петагогічна педагогіка: наукові записки. - С. 1-17
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged.pdfОсвітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами948.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.