Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Titel: | Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами |
Autoren: | Кас’яненко, Оксана Миколаївна Волотовська, Тетяна Павлівна Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна |
Stichwörter: | соціальна адаптація інклюзивна освіта дистанційне навчання воєнний стан цифрові ресурси |
Erscheinungsdatum: | 2025 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | Соціалізація є ключовою передумовою розвитку дитини, адже передбачає засвоєння багатого суспільного досвіду, який вона опановує поступово, проходячи низку послідовних етапів. Дитина з особливими освітніми потребами може їх вдало подолати лише за умов доступного освітнього середовища.Метою статті було розкрити специфіку реалізації інклюзивного дистанційного навчання та обґрунтувати його роль як важливого чинника успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Основні методи дослідження охоплювали аналіз наукової літератури, синтез та узагальнення отриманих даних. |
Beschreibung: | Кас’яненко О. М. Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Кас’яненко Оксана Миколаївна, Волотовська Тетяна Павлівна, Станкевич-Волосянчук Оксана Ігорівна // Петагогічна педагогіка: наукові записки. - С. 1-17 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами | 948.62 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.