Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13137
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-03T06:31:03Z | - |
dc.date.available | 2025-10-03T06:31:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13137 | - |
dc.description | Робота з батьками молодших школярів: інструменти партнерської взаємодії. За заг. ред. Г.В. Товканець. Ужгород: РІК-У, 2024.- 120 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У методичній розробці обґрунтовано теоретичні та практичні ас- пекти роботи вчителів з батьками молодших школярів на засадах педагогіки партнерства. У сучасному суспільстві об’єктивно назріла необхідність використання нових підходів педагогіки партнерства, конструктивної взаємодії батьків і освітніх організацій, у якій би від- бувалося об’єднання виховних сил для гармонійного розвитку особи- стості дитини. Це педагогіка, яка відкидає систему примусів, заборон, покарань як методів виховання, і взагалі виступає проти насильства у освітньому середовищі. Представлено дієві інструменти партнерської взаємодії, подано цікаві ідеї, методичні поради, рекомендації щодо ви- користання інноваційних форм співпраці ЗЗСО та сім’ї. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород: РІК-У | uk_UA |
dc.subject | роботи вчителів з батьками | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Робота з батьками молодших школярів: інструменти партнерської взаємодії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчальний посібник |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Робота_ з_батьками_молодших_ школярів_ інструменти_ партнерської_ взаємодії..pdf | Робота з батьками молодших школярів інструменти партнерської взаємодії. | 18.65 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.