Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13134
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2025-10-01T08:27:01Z-
dc.date.available2025-10-01T08:27:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13134-
dc.descriptionРозман І. Формування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твена / Розман І. // «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал.- 2025. № 8(38) 2025. - С. 1713-1721uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування морально етичних цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури на матеріалі творів Елеонор Портер, Роальда Дала та Марка Твена. Розглянуто зарубіжну літературу як потужний засіб виховання гуманістичних орієнтирів, який сприяє розвитку емпатії, критичного мислення та здатності учнів до усвідомленого морального вибору. Проаналізовано сучасні наукові підходи до морально-етичного виховання у шкільному курсі літератури, висвітлено значення українських учених-методистів, серед яких І. Долганов, Б. Кучинський, Т. Нефьодова, Ф. Прокаєв, В. Пушкарська, Б. Шалагінов, Л. Ф. Мірошниченко та К. Нартова. Мещерякова Н. зазначала про творчий підхід до вивчення біографії письменників. Особлива увага приділяється методикам ціннісно-смислового читання, інтеграції морально етичних та культурологічних підходів у освітньому процесі. Запропоновано конкретні форми роботи на уроках зарубіжної літератури. Зосереджена увага на дискусійних форматів та кейс-аналізу для розвитку моральних компетентностей учнів. Зауважено, що мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та методичному моделюванні системи роботи з зазначеними текстами для формування стійких морально-етичних цінностей. Доведено, що цілеспрямоване використання художніх творів у шкільному курсі забезпечує ефективне поєднання емоційного залучення з рефлексією, сприяє розвитку духовного світу дитини та формуванню соціально відповідальної особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectзарубіжна літератураuk_UA
dc.subjectморально-етичні цінностіuk_UA
dc.subjectформи і методи роботиuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectсучасні технологіїuk_UA
dc.titleФормування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твенаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Розман І.І..pdfФормування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твена21.45 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!