Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13134
Назва: | Формування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твена |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | методика зарубіжна література морально-етичні цінності форми і методи роботи формування сучасні технології |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі формування морально етичних цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури на матеріалі творів Елеонор Портер, Роальда Дала та Марка Твена. Розглянуто зарубіжну літературу як потужний засіб виховання гуманістичних орієнтирів, який сприяє розвитку емпатії, критичного мислення та здатності учнів до усвідомленого морального вибору. Проаналізовано сучасні наукові підходи до морально-етичного виховання у шкільному курсі літератури, висвітлено значення українських учених-методистів, серед яких І. Долганов, Б. Кучинський, Т. Нефьодова, Ф. Прокаєв, В. Пушкарська, Б. Шалагінов, Л. Ф. Мірошниченко та К. Нартова. Мещерякова Н. зазначала про творчий підхід до вивчення біографії письменників. Особлива увага приділяється методикам ціннісно-смислового читання, інтеграції морально етичних та культурологічних підходів у освітньому процесі. Запропоновано конкретні форми роботи на уроках зарубіжної літератури. Зосереджена увага на дискусійних форматів та кейс-аналізу для розвитку моральних компетентностей учнів. Зауважено, що мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та методичному моделюванні системи роботи з зазначеними текстами для формування стійких морально-етичних цінностей. Доведено, що цілеспрямоване використання художніх творів у шкільному курсі забезпечує ефективне поєднання емоційного залучення з рефлексією, сприяє розвитку духовного світу дитини та формуванню соціально відповідальної особистості. |
Опис: | Розман І. Формування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твена / Розман І. // «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал.- 2025. № 8(38) 2025. - С. 1713-1721 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13134 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розман І.І..pdf | Формування морально-етичний цінностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літерату на основі творів Е. Портер, Р. Дала, М. Твена | 21.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.