Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1312
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T09:38:43Z | - |
dc.date.available | 2018-03-12T09:38:43Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1312 | - |
dc.description | Теличко Н. В. Підготовка вчителя до компетентнісно - орієнтованого навчання англійської мови / Н. В. Теличко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Карпатська вежа, 2016. – №21(16). – С.110-117. | en_US |
dc.description.abstract | Сьогодні актуальності набуває поняття компетентності учня, що визначається багатьма чинниками, оскільки саме компетентності є тими індикаторами, що дозволяють визначити готовність учнявипускника до життя, його подальшого особистого розвитку й до активної участі в житті суспільства. Професійно-творча діяльність вчителя різностороння і потребує постійного розвитку та вдосконалення, чому сприяє введення компетентнісно-орієнтованого навчання іноземної мови. На сучасному етапі розвитку вітчизняної та світової педагогічної думки дедалі більшого поширення набуває компетентнісний підхід, який визначає цілі навчання через поняття «компетенції». Метою статті є розкрити сутність і значення компетентнісно- орієнтованого підходу до навчання іноземної мови; охарактеризувати професійно-педагогічні вміння вчителя англійської мови; визначити засади успішної співпраці вчителя і учня; узагальнити і обґрунтувати форми компетентнісно- орієнтованого, творчого підходу вчителя до викладання англійської мови. Компетентнісний підхід у системі сучасної мовної освіти можна розглядати як один із ключових підходів, який не заперечує інших, а лише розширює, поглиблює та доповнює їх. Очевидний його взаємозв'язок з особистісно-діяльнісним (комунікативно-діяльнісним) підходом, оскільки, згідно із компетентнісним підходом, важливою педагогічною умовою досягнення мети освіти є оволодіння визначеними компетенціями суб'єктами навчання на основі індивідуального досвіду. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Карпатська вежа | en_US |
dc.subject | компетентнісно-орієнтованого навчання | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | професійна компетенція | en_US |
dc.subject | особистісно-діяльнісний вимір | en_US |
dc.title | Підготовка вчителя до компетентнісно - орієнтованого навчання англійської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n21-split-merge.pdf | Підготовка вчителя до компетентнісно - навчання англійської мови | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.