Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13127
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorLiba, N.-
dc.contributor.authorЛіба, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorPigosh, V.-
dc.contributor.authorПігош, Василь Августинович-
dc.contributor.authorBiletska, N.-
dc.date.accessioned2025-09-29T09:39:02Z-
dc.date.available2025-09-29T09:39:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13127-
dc.descriptionN. Liba Modern transformations of accounting and management accounting tools for supporting marketing strategies / N. Liba,V. Pigosh, N. Biletska // Електронний журнал «Ефективна економіка» включено до переліку наукових фахових видань України з питань економіки (Категорія «Б», Наказ Міністерства освіти і науки України No 975 від 11.07.2019). Спеціальності – 051, 071, 072, 073, 075, 076, 292. Ефективна економіка. - 2025. No 9. - Р. 1-15uk_UA
dc.description.abstractUnder the conditions of increasing demands for speed and justification in managerial decision-making processes, the importance of reliable and up-to-date data becomes particularly significant. In such circumstances, traditional tools of accounting and management reporting, which rely on human resources, are increasingly proving to be insufficiently effective in ensuring the competitiveness of enterprises. Therefore, the purpose of the study is to identify and provide a systematic description of the directions and features of the modern transformation of accounting and management tools aimed at supporting marketing strategies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectdata collection and processinguk_UA
dc.subjectincreased processing speeduk_UA
dc.subjectinformation relevanceuk_UA
dc.subjectmarketing platformsuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectзбір та обробка данихuk_UA
dc.subjectпідвищення швидкості обробкиuk_UA
dc.subjectактуальність інформаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові платформиuk_UA
dc.titleModern transformations of accounting and management accounting tools for supporting marketing strategiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
ilovepdf_merged (2).pdfModern transformations of accounting and management accounting tools for supporting marketing strategies924.39 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!