Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2025-09-17T12:32:31Z-
dc.date.available2025-09-17T12:32:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113-
dc.descriptionовканеце, Ганна Василівна Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі / Ганна Василівна Товканеце // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - № 9(49). - С.2059-2069uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості застосування інтегративного підходу у моделюванні уроків української мови у початковій школі. Визначено закономірності і принципи, які забезпечують повною мірою досягнення головної мети інтегрованого навчання – розвиток мислення здобувачів освіти. Наголошено, що в інтегрованому уроці головним завданням вчителя стає організація такого пізнавального процесу, у якому формуються уміння здобувачів освіти встанов-лювати взаємозв’язок явищ і процесів з різних галузей знань, отриманих як на уроках предметів шкільного курсу, так і у результаті навчальної роботи з додатковими джерелами інформації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectзміст уроківuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectдизайн та технологіїuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.titleІнтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTEGRATED_APPROACH.pdfІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У МОДЕЛЮВАННІ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ19.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.