Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Назва: Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities
Автори: Korolovich, O.
Королович, Оксана Омелянівна
Liba, N.
Ліба, Наталія Степанівна
Holovachko, V.
Ключові слова: data exchange
обмін даними
business process automation
автоматизація бізнес-процесів
big data analytics
аналітика великих даних
processing time
час обробки
legislative barriers
законодавчі бар'єри
indicators
показники
accounting systems
системи обліку
marketing strategies
маркетингові стратегії
specialists in accounting and marketing
фахівці обліку та маркетингу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): In conditions of high dynamism in economic processes and the rapid development of digitaltechnologies, the effective interaction between accounting and marketing theory and practicebecomes significant, as it provides the foundation for making managerial decisions that are adequateto modern challenges and for creating competitive advantages for enterprises.
Опис: Korolovich O., Liba N., Holovachko V. Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities / Korolovich O., Liba N., Holovachko V. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2025. - № 17. - P. 34-40
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems_of_adapting.pdfProblems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.