Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-09-12T08:27:53Z-
dc.date.available2025-09-12T08:27:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13100-
dc.descriptionМолнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. Компетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концепти / Молнар Т.І., Лалак Н.В., Фенчак Л.М. // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / гол. ред. Бурзанова В.В. - Ніжин, 2024. - №1. - С. 37-45uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи. Окреслено методичні аспекти організації компетент- нісного навчання молодших школярів. Акцентовано увагу на вдосконаленні уроку в контексті компетентнісного підходу, що пов’язано із виконанням загальних вимог, таких як: логічність усіх етапів пізнавальної діяльності; оптимальне впровадження дидактичних принципів і методів; створення умов для продуктив- ної пізнавальної діяльності учнів; врахування їхніх інтересів та здібностей; мотивація й активізація різних сфер розвитку особистості молодшого школяра; формування навичок самостійного навчання; зв’язок із життям дитини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНіжинuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleКомпетентнісне навчання здобувачів початкової освіти: теоретико-методичні концептиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
COMPETENCY_TRAINING.pdfКОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПТИ684.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.