Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13077
Назва: Естетичне виховання та сприймання краси дошкільниками засобами образотворчого мистецтва
Автори: Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Ключові слова: естетичне виховання
сприймання краси
образотворче мистецтво
образотворча діяльність
заняття
творчість
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається проблема естетичного виховання та розвитку здібностей до сприймання краси у дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Актуальність теми дослідження зумовлена численними факторами та сучасними нормативними документами про дошкільну освіту. На основі аналізу літературних джерел розкриті поняття «естетичне виховання», «естетичне сприймання», «сприймання краси». Відмічено, що одним з дієвих засобів естетичного виховання та формування естетичної культури є образотворче мистецтво, яке впливає на емоційну сферу і на формування здібностей до сприймання краси у дітей, а образотворча діяльність є потужним інструментом, що дозволяє дітям формувати естетичні уявлення про світ, вчить розпізнавати і цінувати красу в природі, мистецтві та повсякденному житті, сприяє розвитку емоційної чутливості та здатності до креативності.
Опис: Микуліна А. К. Естетичне виховання та сприймання краси дошкільниками засобами образотворчого мистецтва / А. К. Микуліна // «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2025. - № 8(38) 2025. - С. 1520- 1531
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13077
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (11).pdfЕстетичне виховання та сприймання краси дошкільниками засобами образотворчого мистецтва21.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.