Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука, Г.П.-
dc.contributor.authorБезрученков, Ю.В.-
dc.contributor.authorМедвідь, Л.І.-
dc.date.accessioned2025-09-10T08:33:30Z-
dc.date.available2025-09-10T08:33:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075-
dc.descriptionЩука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І. Гастрономічний бренд території: сутність та структура / Г.П. Щука , Ю.В. Безрученков , Л.І. Медвідь // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- Випуск 83. 2025.- С.274-281uk_UA
dc.description.abstractГастрономічний бренд території є одним із найбільш ефективних інструментів, який сприяє зростанню туристичних потоків, економічному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності регіону. В статті визначено сутність та розглянуто структуру гастрономічного бренду території. Виокремлено основні складові гастрономічного бренду території, зокрема ті, які стосуються гастрономії (унікальні місцеві продукти, автентична кухня, культура харчування, кваліфіковані кухарі та кулінари, місцеві виробники продуктів, наукові дослідження та система підготовки кадрів), бренду (візуальна ідентичність та маркетингові стратегії), території (наявність туристичної інфраструктури, продовольчих ринків та магазинів крафтової продукції, залученість місцевого населення). Наголошено на важливості етико-орієнтованості гастрономічного бренду території, що полягає в свідомому виробництві та споживанні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбренд територіїuk_UA
dc.subjectтуристичний бренд територіїuk_UA
dc.subjectгастрономічний бренд територіїuk_UA
dc.subjectгастрономіяuk_UA
dc.titleГастрономічний бренд території: сутність та структураuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GASTRONOMIC_BRAND.pdfГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТЕРИТОРІЇ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.