Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Название: | Форми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності |
Авторы: | Горват, Маріанна Василівна |
Ключевые слова: | дошкільна освіта діти дошкільного віку початкова освіта здобувачі початкової освіти екологічна освіта екологічна компетентність форми та методи екологічної освіти |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | Київ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності. |
Описание: | Горват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
FORMS_AND_METHODS.pdf | ФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | 733.96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.