Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Title: Форми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності
Authors: Горват, Маріанна Василівна
Keywords: дошкільна освіта
діти дошкільного віку
початкова освіта
здобувачі початкової освіти
екологічна освіта
екологічна компетентність
форми та методи екологічної освіти
Issue Date: 2025
Publisher: Київ
Abstract: У статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності.
Description: Горват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FORMS_AND_METHODS.pdfФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ733.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.