Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13067
Title: Формування готовності вчителів початкових класів до застосування цифрових технологій на уроках мовно-літературної освітньої галузі
Authors: Фенцик, Оксана Миколаївна
Keywords: вчитель початкових класів
готовність
цифрові технології
мовно літературна освітня галузь
Issue Date: 2025
Publisher: МДУ
Abstract: Автор порушує проблему впровадження цифрових технологій навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі. З’ясовано сутність поняття «впровадження цифрових технологій на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі», окреслено його дидактичні аспекти, визначено переваги та недоліки. Представлено визначення «готовність майбутніх учителів початкових класів до впровадження цифрових технологій у мовно-літературній освітній галузі». Окреслено стан готовності майбутніх учителів та вчителів початкових класів до застосування цифрових технологій у мовно-літературної освітньої галузі. Визначено компоненти формування готовності до впровадження цифрових технологій навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі (ціннісно-мотиваційний, теоретико-методичний, практично-діяльнісний, рефлексивно-аналітичний), також описано їх змістову сутність під час підготовки майбутніх вчителів початкових класів.
Description: Фенцик О. Формування готовності вчителів початкових класів до застосування цифрових технологій на уроках мовно-літературної освітньої галузі / О. Фенцик // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 275-298
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13067
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
275-293_merged.pdfФормування готовності вчителів початкових класів до застосування цифрових технологій на уроках мовно-літературної освітньої галузі868.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.