Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябець, Діана-
dc.date.accessioned2025-09-09T08:47:54Z-
dc.date.available2025-09-09T08:47:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13065-
dc.descriptionРябець Д. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології / Д.Рябець // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 190-200uk_UA
dc.description.abstractЗ’ясовано та обґрунтовано сутність понять «фасилітація», «фасилітаційна технологія», «фасилітаційні техніки», «підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології». Визначено структуру фасилітаційної технології, її особливості. Виокремлено ефективні фасилітаційні техніки, які можуть використовувати педагоги закладів освіти для реалізації рольової позиції фасилітатора. Виділено взаємопов’язані структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилiтацiйної технології (мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та відповідні їм критерії (мотиваційний, когнітивний, практичний, результативний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectфасилітаційна технологіяuk_UA
dc.subjectфасилітаційні технікиuk_UA
dc.titleТеоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
190-200_merged.pdfТеоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології953.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.