Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorГраб, Ольга-
dc.date.accessioned2025-09-09T08:39:00Z-
dc.date.available2025-09-09T08:39:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13063-
dc.descriptionІванова Вікторія, Граб Ольга Цифрові технології як інструмент розвитку професійної ІК-компетентності вихователя закладу дошкільної освіти / Іванова Вікторія, Граб Ольга // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 306-319uk_UA
dc.description.abstractДосліджено роль цифрових технологій як інструменту розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. Розкрито сутність та значення ІК-компетентності в умовах сучасного освітнього середовища, проаналізовано поточний стан використання цифрових інструментів у професійній діяльності педагогів. Визначено теоретичні засади та методичні підходи до формування зазначеної компетентності, а також представлено практичні аспекти застосування онлайн-курсів, вебінарів та спеціалізованих програм.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectІК-компетентністьuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.titleЦифрові технології як інструмент розвитку професійної ІК- компетентності вихователя закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Digital_technologies.pdfЦифрові технології як інструмент розвитку професійної ІК- компетентності вихователя закладу дошкільної освіти844.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.