Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049
Назва: Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: планування
заклад дошкільної освіти
психолого-педагогічне супроводу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль
Короткий огляд (реферат): Якісне й дієве планування є важливим показником освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (ЗДО). Суть планування в інклюзивній групі ЗДО втілює особистісно зорієнтований під хід до навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Завдяки плануванню можемо уникнути помилок, а також максимально реалізувати потенціал дитини. Крім того, планування освітньої діяльності в інклюзивній групі знижує невизначеність і сприяє кращій підготовці до майбутніх викликів. Планування – це процес визначення мети, завдань, засобів і послідовності дій, спрямованих на досягнення певного результату [2]; розробка плану дій, яка включає аналіз наявного стану, встановлення цілей і вибір найоптимальніших шляхів їх досягнення [8]. Планування стосується всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу, зокрема асистента виховательки.
Опис: Чекан О. І. Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи / О. І. Чекан. – Тернопіль: Мандрівець, 2025. – 32 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичний посібник

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (7).pdf830.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.