Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049
Название: | Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи |
Авторы: | Чекан, Оксана Іванівна |
Ключевые слова: | планування заклад дошкільної освіти психолого-педагогічне супроводу |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | Тернопіль |
Краткий осмотр (реферат): | Якісне й дієве планування є важливим показником освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (ЗДО). Суть планування в інклюзивній групі ЗДО втілює особистісно зорієнтований під хід до навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Завдяки плануванню можемо уникнути помилок, а також максимально реалізувати потенціал дитини. Крім того, планування освітньої діяльності в інклюзивній групі знижує невизначеність і сприяє кращій підготовці до майбутніх викликів. Планування – це процес визначення мети, завдань, засобів і послідовності дій, спрямованих на досягнення певного результату [2]; розробка плану дій, яка включає аналіз наявного стану, встановлення цілей і вибір найоптимальніших шляхів їх досягнення [8]. Планування стосується всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу, зокрема асистента виховательки. |
Описание: | Чекан О. І. Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи / О. І. Чекан. – Тернопіль: Мандрівець, 2025. – 32 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049 |
Располагается в коллекциях: | Навчально-методичний посібник |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (7).pdf | 830.14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.