Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049
Title: Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи
Authors: Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: планування
заклад дошкільної освіти
психолого-педагогічне супроводу
Issue Date: 2025
Publisher: Тернопіль
Abstract: Якісне й дієве планування є важливим показником освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (ЗДО). Суть планування в інклюзивній групі ЗДО втілює особистісно зорієнтований під хід до навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Завдяки плануванню можемо уникнути помилок, а також максимально реалізувати потенціал дитини. Крім того, планування освітньої діяльності в інклюзивній групі знижує невизначеність і сприяє кращій підготовці до майбутніх викликів. Планування – це процес визначення мети, завдань, засобів і послідовності дій, спрямованих на досягнення певного результату [2]; розробка плану дій, яка включає аналіз наявного стану, встановлення цілей і вибір найоптимальніших шляхів їх досягнення [8]. Планування стосується всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу, зокрема асистента виховательки.
Description: Чекан О. І. Планування освітньої діяльності в інклюзивній групі закладу дошкільної освіти : методич ний посібник для асистентів виховательки інклюзивної групи / О. І. Чекан. – Тернопіль: Мандрівець, 2025. – 32 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13049
Appears in Collections:Навчально-методичний посібник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (7).pdf830.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.