Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorЮщик, Людмила-
dc.date.accessioned2025-09-05T12:08:36Z-
dc.date.available2025-09-05T12:08:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046-
dc.descriptionПопович Оксана, Ющик Людмила Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку / Попович Оксана, Ющик Людмила // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 117-128uk_UA
dc.description.abstractПартнерську взаємодію визначено як ключовий елемент ефективного функціонування закладів дошкільної освіти, особливо у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано сучасні підходи, зокрема дитиноцентрований, рефлексивно-діалогічний, проєктно-орієнтований, адаптаційно-партнерський та цифрово-мобілізаційний, що трансформують співпрацю між педагогами, батьками та громадою. Визначено практичні моделі реалізації партнерства («Діалогова тріада», «Педагог-фасилітатор», «Сімейно-освітня майстерня» тощо) та умови його ефективності (позитивний мікроклімат, готовність педагогів, рівноправна участь батьків, гнучкі форми співпраці).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectдіти раннього вікуuk_UA
dc.subjectдитиноцентризмuk_UA
dc.subjectспівпраця ЗДО та родиниuk_UA
dc.titleПартнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Partner_interaction.pdfПартнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку836.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.