Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046
Назва: Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Ющик, Людмила
Ключові слова: партнерська взаємодія
дошкільна освіта
діти раннього віку
дитиноцентризм
співпраця ЗДО та родини
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Партнерську взаємодію визначено як ключовий елемент ефективного функціонування закладів дошкільної освіти, особливо у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано сучасні підходи, зокрема дитиноцентрований, рефлексивно-діалогічний, проєктно-орієнтований, адаптаційно-партнерський та цифрово-мобілізаційний, що трансформують співпрацю між педагогами, батьками та громадою. Визначено практичні моделі реалізації партнерства («Діалогова тріада», «Педагог-фасилітатор», «Сімейно-освітня майстерня» тощо) та умови його ефективності (позитивний мікроклімат, готовність педагогів, рівноправна участь батьків, гнучкі форми співпраці).
Опис: Попович Оксана, Ющик Людмила Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку / Попович Оксана, Ющик Людмила // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 117-128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Partner_interaction.pdfПартнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку836.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.