Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046
Назва: | Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку |
Автори: | Попович, Оксана Михайлівна Ющик, Людмила |
Ключові слова: | партнерська взаємодія дошкільна освіта діти раннього віку дитиноцентризм співпраця ЗДО та родини |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Партнерську взаємодію визначено як ключовий елемент ефективного функціонування закладів дошкільної освіти, особливо у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано сучасні підходи, зокрема дитиноцентрований, рефлексивно-діалогічний, проєктно-орієнтований, адаптаційно-партнерський та цифрово-мобілізаційний, що трансформують співпрацю між педагогами, батьками та громадою. Визначено практичні моделі реалізації партнерства («Діалогова тріада», «Педагог-фасилітатор», «Сімейно-освітня майстерня» тощо) та умови його ефективності (позитивний мікроклімат, готовність педагогів, рівноправна участь батьків, гнучкі форми співпраці). |
Опис: | Попович Оксана, Ющик Людмила Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку / Попович Оксана, Ющик Людмила // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 117-128 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13046 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Partner_interaction.pdf | Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку | 836.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.